سفارش تبلیغ
صبا ویژن
teenagery movies
بارالها ! ... قلبم را از وحشت آفریدگانِ بدت بپوشان، و انس به خود و دوستان و فرمانبرانترا به من ببخش . [امام سجّاد علیه السلام ـ در دعایش ـ]

نویسنده: paniz ahmadi  چهارشنبه 88/4/31  ساعت 6:18 عصر

داستان فیلم جنگ عروسها ، درباره دو دوست صمیمی با نامهای لیو (کیت هادسون) و اما ( آن هاتوی) است که از دوران کودکی آرزو داشتند ، مراسم عروسیشان را در یک روز برگزار کنند ، اما حالا پس از گذشت سالها هنگامیکه شرایط برای ازدواج هر دو آنها فراهم شده است ، دربرپا کردن مراسم عروسی این دو به دو رقیب سرسخت تبدیل شده اند که سعی در باشکوه برگزار کردن مراسم خود دارند.

 

کارگردان : Gary Winick

نویسندگان : Greg DePaul ، Casey Wilson

ژانر : کمدی ، عاشقانه

تاریخ اکران : ? ژانویه ????

پیش پرده در youtube

بازیگران : Kate Hudson ، Anne Hathaway ، Bryan Greenberg ، Zoe O’Grady ، Chris Pratt

لینک در IMDB

زمان فیلم :??? دقیقه/رنگی/امریکا

کمپانی توزیع کننده: Firm Films

" جنگهای عروسی " در ادامه فیلمهای شاد و شنگولی ! که معمولا در ابتدای سال نوی میلادی اکران می شوند اکران شد و نباید چندان انتظار داشته باشید در این زمان که ابتدای سال نوی میلادی است در سینماها سوژه هایی به جز عروسی و بچه ها پیدا شود !
" جنگهای عروسی " قصه دو دوست هست که از بچگی عاشق این بودند که در هتل پلازا مراسم ازدواجشان برگزار شود . این داستان با مصادف شدن ازدواج این دو در یک روز قرار هست جذاب شود اما قابل پیش بینی بودن فیلم نیز از همین زمان آغاز می شود , به جان هم افتادن دو دوست صمیمی موضوعی هست که همه ما می دانیم قرار است اتفاق بیفتد اما در اینگونه فیلمها شوخیها و خلق صحنه های ناب است که فیلمها را از گرداب نجات می دهد اما " جنگهای عروسی " فاقد هرگونه نوآوری یا اتفاق خاصی است و از همان فرمول و کلیشه هایی که معمولا در اینگونه فیلمها استفاده می شود استفاده کرده است .

" آنا هاتاوی " و کیت هادسون " شاید اصلی ترین دلیلی باشد که این فیلم بتواند در گیشه موفقیتی کسب کند ! این دو به خوبی در نقشهایشان ظاهر شده اند . اما نکته ی جالب برای من حضور " هاتاوی " در این فیلم درست بعد از یک نقش خاص در فیلم " ریچل ازدواج می کند " هست , نقشی که گفته می شود حتی می تواند کاندیدای دریافت اسکار شود و حالا وی را در یک فیلم سطح پایین ( به قول معروف تینیجری !) می بینیم ! .
" جنگهای عروسی " در چند صورت شما را راضی خواهد کرد ! زن باشید ! یا عاشق ازدواج و مسائل مربوط به آن باشید مثل رزرو تالار و ...! یا عاشق دیدن دختر در فیلم باشید یا کلا بخواهید 90 دقیقه تو حس ازدواج باشید !!




لیست کل یادداشت های این وبلاگ

سحر شده فصل چهار
کودک قفلب شکن
how to deal
baby s day out
barely legal
[عناوین آرشیوشده]


 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت



اوقات شرعی


تعداد کل بازدید
12521
تعداد بازدید امروز
8
تعداد بازدید دیروز
2

درباره خودم
teenagery movies لوگوی خودم
teenagery movies





حضور و غیاب
یــــاهـو



آرشیو
تیر 1388


اشتراک